Pirios S.A.

Pirios S.A. posiada ogromne doświadczenie i bogate referencje dotyczące wdrożeń autorskich rozwiązań, które realizują procesy obsługi Klienta na masową skalę. Spółka dostarcza rozwiązania dla wszystkich linii wsparcia obsługi klienta:

  • systemy „front office” klasy Contact Center wraz zintegrowanym rozwiązaniem IVR oraz wysokowydajną platformą telekomunikacyjną,
  • dziedzinowe systemy II linii wsparcia (dzienniki zgłoszeń, systemy klasy workflow, etc.) w obszarze back office,
  • systemy klasy „field service management” zintegrowane z systemami dyspozytorskimi.

W ostatnich latach, podążając za trendami technologicznymi na świecie Pirios stał się prekursorem i liderem wdrożeń rozwiązań do automatyzacji obsługi Klienta z wykorzystaniem rozpoznawania mowy (ASR) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP).

Z rozwiązań Pirios korzystają największe firmy w kraju sektora energetycznego, transportu i logistyki, a także administracji państwowej. Firma zdobyła stabilną pozycję na rynku, a także unikalną wiedzę i doświadczenie, które umożliwiają opracowanie wysokiej jakości nowoczesnych rozwiązań.

Zawody preferowane/poszukiwane/wykonywane w przedsiębiorstwie:

  • programiści,
  • testerzy oprogramowania,
  • analitycy,
  • project managerowie.

Preferowane/poszukiwane umiejętności pracowników:

  • znajomość języków programowania (np. .net ),
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • zainteresowanie nowoczesnymi technologiami,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • stała chęć do nauki i rozwoju własnych umiejętności,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość języka angielskiego.

Kontakt

Pirios S.A.
31-357 Kraków
ul. Josepha Conrada 20
tel. (+48-12) 211 9 200
fax (+48-12) 211 9 200
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.pirios.com