Film z audiodeskrypcją można oglądnąć tutaj.
Film z napisami rozszerzonymi można oglądnąć tutaj.
Pirios S.A. posiada ogromne doświadczenie i bogate referencje dotyczące wdrożeń autorskich rozwiązań, które realizują procesy obsługi Klienta na masową skalę. Spółka dostarcza rozwiązania dla wszystkich linii wsparcia obsługi klienta:
- systemy „front office” klasy Contact Center wraz zintegrowanym rozwiązaniem IVR oraz wysokowydajną platformą telekomunikacyjną,
- dziedzinowe systemy II linii wsparcia (dzienniki zgłoszeń, systemy klasy workflow, etc.) w obszarze back office,
- systemy klasy „field service management” zintegrowane z systemami dyspozytorskimi.
W ostatnich latach, podążając za trendami technologicznymi na świecie Pirios stał się prekursorem i liderem wdrożeń rozwiązań do automatyzacji obsługi Klienta z wykorzystaniem rozpoznawania mowy (ASR) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP).
Z rozwiązań Pirios korzystają największe firmy w kraju sektora energetycznego, transportu i logistyki, a także administracji państwowej. Firma zdobyła stabilną pozycję na rynku, a także unikalną wiedzę i doświadczenie, które umożliwiają opracowanie wysokiej jakości nowoczesnych rozwiązań.
Zawody preferowane/poszukiwane/wykonywane w przedsiębiorstwie:
- programiści,
- testerzy oprogramowania,
- analitycy,
- project managerowie.
Preferowane/poszukiwane umiejętności pracowników:
- znajomość języków programowania (np. .net ),
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- zainteresowanie nowoczesnymi technologiami,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- stała chęć do nauki i rozwoju własnych umiejętności,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość języka angielskiego.
Kontakt
Pirios S.A.
31-357 Kraków
ul. Josepha Conrada 20
tel. (+48-12) 211 9 200
fax (+48-12) 211 9 200
www.pirios.com